Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

wczoraj :) haha

` wczoraj nie mogłam wejść na bloga bo moja siostra siedziała cały czas , więc dziś pisz posta
 Wczoraj siedziałam prawie cały dzień w domu bo cały dzień wiał mocno wiatr i  było zimno
 a dopiero na  wieczór wyszłam z domu z psami i pati i niki była bk  i tp. poszliśmy do niki  babci i dziadka  na chwile
 i jak wracaliśmy do domu to mama nam kazała iść sprawdzić czy na namiot jeszcze stoi . noi stała jak wracaliśmy do domu to niki wpadła na pomysł żeby iść do szkoły sprawdzić jakie są książki do klas , i tam patrzymy i ktoś przyszedł .....i poszłyśmy sobie i zaczął padać deszcz i ja chciałąm wziąść niki pod kaptur a na s ie ze mnie śmiałą , i ja i pati odprowadziliśmy i poszłyśmy do domu
 a jak wruciliśmy to se r obiłąm zdjecia :
a to zdjecie jest z moim psem

7 komentarzy:

  1. Ja tam nie kumam co ty piszesz ;p . Ej no i nie rób z tego bloga pamiętnika .; d . Bo za dużo szczegółów tu ujawniasz < hihihi > xde + Jakie sweet focie ; ooooooo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam psa , taki wariat , że szook :p

    Zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kii- mój pies też jest wariatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesio ;D. Podoba mi się trzecie zdjęcie.
    Zapraszam do mnie do obserwatorów:

    http://normalnawglupocie.blogspot.com/

    pozdrawiam+obserwuję Klemcia.

    OdpowiedzUsuń