Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 lipca 2011

wczorajsze zoo :>

wczoraj  nie mogłam napisać o ,,zoo,, bo moja siostra siedziała . A jak zeszła to nie miałam siły pisać wiec dziś pisze :
wczoraj byłam w ZOO z moją rodzinką , mojej cioci rodzinką i tam ich koleżanką z chłopakiem . Było bosko zwierzęta spały a niektóre szalały . Moja mama szukała małego ZOO bo chciała że byśmy pokarmiły zwierzęta   a znalazła dopiero jak wychodziliśmy z ZOO .
 a oto zdjęcia różnych zwierząt z ZOO

A OTO MAŁPKA KTÓRA SAMA NAM POZOWAŁA  A MIKSA MI SIĘ NIE CHCE ROBIĆ TO WEZMĘ OD SIOSTRY :))











































3 komentarze:

  1. Gratulacje . ! ;) . Twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award . Więcej informacji na ten temat na moim blogu :http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń